Fenol peeling

Forundersøgelse

Det er en god idé, at du har læst informationerne her på hjemmesiden inden forundersøgelsen, og at du skriver de spørgsmål ned, der opstår, mens du læser og medbringer disse ved forundersøgelsen.

Vi anbefaler, at du kommer til forundersøgelsen sammen med en pårørende eller en ven, således at I bagefter kan tale om informationen, du fik i forbindelse med forundersøgelsen.

Når du kommer til forundersøgelsen, vil vi bede dig medbringe det oplysningsskema om dit helbred, som er vedlagt informationsmaterialet, du modtager fra os, når du bestiller tid. Hvis du ikke har nået at modtage informationsmaterialet før forundersøgelsen, kan du printe skemaet her fra hjemmesiden.

Ved forundersøgelsen taler du med plastikkirurgen om dine ønsker, og du vil blive undersøgt for, at det kan afgøres, hvilken behandling der vil kunne tilbydes. Du vil derefter få en grundig information om selve behandlingen og efterforløbet.

Resultatet af alle kosmetiske behandlinger er ikke blivende, idet de almindelige aldringsprocesser, rygning, graviditeter, vægttab og vægtstigninger vil kunne påvirke resultatet på længere sigt.

Der er en række tilstande som gør, at du ikke kan få tilbudt en Fenol peeling. Det drejer sig bl.a. om sukkersyge, immundefekter eller immundæmpende behandling, alvorlige hjerte-kar sygdomme og rytmeforstyrrelser af hjertet, alvorlige lunge-, lever- og nyresygdomme samt sygdomme i hudens kollagen som sklerodermi. Det er vigtigt, at du taler med lægen om eventuelle sygdomme, du har eller har haft. Efter forundersøgelsen er der en obligatorisk betænkningstid på 48 timer før endelig aftale om behandling kan foretages.